Monday, February 19, 2007

Nod 32








De curand am descoperit un nou program antiviral NOD32 care, spre placuta mea surprindere are cateva caracteristici care m-au incatat. Pana acum am folosit doar NAV-ul, si asta inca de la inceput. Dar acum am dat de acest program care:
- face tot ceea ce ofera NAV;
- ocupa mai putin de jumatate din resursele cerute de acesta;
- viteza de scanare este practic incomparabila: 80GB HDD i-a maturat in "full scan" in 308 secunde!!!! La NAV nu puteam face scanul decat noaptea pt ca lua cam 90 de minute timp in care nu mai puteai lucra nimic. Cu programul asta prcesorul imi rasneste intre 15 si 30%.
- poate fi rulat in LAN ,
- baza de date este upgradata in pachete mici (default - verifica upgrade la 1 ora);
- penntru cei interesati exista versiuni nu numai pentru Windows dar si pentru Linux, Unix, Domino, DOS, Novell.
- Virus Bulletin 22 passes/3 fails (ultimul fail in aprilie 2002 in SuSe Linux), fata de NAV cu 20 / 6 (ultimul fail in iunie 2003 ) sau KAV cu 17 / 13 (utimul fail in iunie 2003 cu WinXP)
Apropo se pare ca se poate achizitiona din Romania, dar este doar o adresa de mail. Nu am vrut sa fac reclama, dar mi s-a parut un program antivirus serios, rapid si care nu ocupa multe resurse.
Pai nu se calca pentru ca numai unu tin activ, restul sunt ca si dezinstalate. Le tin doar pentru scanare cu programul in sine si nu pentru a-mi sta "de veghe". Acum nu mai folosesc NOD32 ca... s-a dus. Imi trebuie si mie un "check" ca si lui dracushorul. Am mai auzit pe unu care zicea de Norton Antivirus ca e un kk pentru ca avea virusi si antivirusul nu i-a detectat nimic, dar il cam cred blond si nu a avut update-uri si banuiesc ca de asta a fost dezamagit. Eu nu am avut probleme si il tin cu update la 2 zile (cam cand scot ei unul). Despre NOD32 am auzit ca e mare si tare ca face si desface, dar amu pe bune, cam la ce pret este o varianta single user pentru un Windows 2000? Are vreo unu o idee?

No comments: