Monday, March 26, 2007

O meserie care nu as vrea so practic niciodata

Mie nu mi-ar place sa fac mai multe meserii , nu numai una.Sunt mai multe meserii care de exemplu nu-mi plac de loc.Un exemplu:nu mi-ar place sa lucrez la firma de incaltaminte,pentru ca este foarte naspa acolo sa lucrezi la banda si sa rezisti in mirosul ala de neinsuportat.Stiu cum e acolo, pentru ca lucreaza mami de vreo 7 ani si stie meseria bine.Eu mi-as prinde degetele acolo in masinile alea de cosit.Nu vreau sa practic aceasta meserie deoarece nu suport sa stau acolo in transpiratia aia de femei,mai ales ca mio povestit mami ca sunt unele care nici nu sa spala de parca ar fi apa pe bani.Mai este o meserie care nu-mi place deloc cum ar fi sa stau de paza undeva la ceva firma.Acolo iar ii plictiseala si cum mie nu-mi place singur ganditiva ce chin ar fi pe capul meu.Asa daca ar mai fi unul cu mine sa am cu cine vorbi ar mai mere cumva .Numi plac aceste doua meserii din motivele mele personele.Altceva nu am ce sa va mai scriu aaaaaaa ba da sa va mai scriu ceva ce imi place mie.o meserie de castig,,,,in constructii imi place mie sa lucrez ,stiu e foarte greu dar acolo ma simnt eu bine.

No comments: